Minggu, 02 Maret 2014

Snake Massage Spa Urut Ular super Ekstrim

18 Nov 2012

Menikmati perawatan urut memang terasa sangat nikmat, kerana urut boleh  membuat kita merasa sangat rileks dan tubuh kitapun terasa sangat nyaman. Tapi cuba bayangkan jika yang memijat kita bukanlah Tukang urut atau terapist spa, melainkan ular. Hi, tentunya pasti sangat mengerikan. Namun justru itulah yang ditawarkan oleh sebuah pusat perawatan tubuh di Israel, Snake Massage Spa alias pijat ular.





Untuk boleh menikmati layanan urutan  ular ini, anda harus membayar sebanyak  $80 . Pijat Ular ini dipercaya boleh membuat tubuh anda merasa nyaman dan segar, selain itu, juga boleh  mengendorkan otot-otot yang tegang kerana banyaknya aktifiti.
















Ular-ular yang digunakan dalam perawatan urut ini adalah ular-ular yang tak berbisa, seperti Ular Piton, Ular King Florida, Ular Susu, dan Ular Tanduk, Jadi jangan takut untuk terkena bisanya. Ukuran ular juga disesuaikan dengan jenis urutan, untuk pijatan kaki dan tangan, menggunakan ular yang kecil, sedangkan untuk pemijatan di bahagian tubuh menggunakan ular yang agak besar.

sumber

Tidak ada komentar:

Posting Komentar